„THE BIG PICTURE” CREATIVE BRAND BRAINSTORMING

Bővebb információ olvasható a http://moments365.hu/creativebrandbrainstorming/ weboldalon

Brainstorming 2-1.jpg Tollár Mónika-noivalto

„One-to-one” workshop, ahol a Te vagy a középpontban

Köztudott, s egyben fájdalmas tapasztalat, hogy az ún. „Big Picture” meglátása saját tevékenységünkkel kapcsolatban bizony nem is olyan könnyű feladat, ha a napi rutinban üzemeltetjük vállalkozásunkat.

Ahogy ugyancsak nehéz és kockázatos kihívás az 1-2 fős cég mikrovilágából sikeresen átköltözni és életben maradni az 5-10 fős kisvállalkozás világegyetemébe.

Ezen a kreatív brainstormingon 5 óra alatt 50 olyan alapvetően fontos kérdésre keressük együtt a választ, ami segít továbblendülni, irányba állni, ha úgy érzed, elakadtál, megrekedtél a vállalkozásoddal kapcsolatban. Néhány kérdés talán triviálisan egyszerűen hangzik majd számodra, míg mások hosszasabb gondolkodást igényelnek – azonban csakis ezek összessége adja ki azt a valóságos puzzle (tér)képet a cégedről, amit kizárólag bizonyos távolságból nézve vagy képes érzékelni, értékelni, élvezni.

Úgy is mondhatnánk: gyakorlatias elemzésekkel, gyors auditokkal és szakmai analízisekkel helyre tesszük fejben az egyes részeket, különálló részleteket – vagyis összerakjuk a Big Picture-t!

A jelen állapotból kiindulva, a jövődre fókuszálva, üzletfejlesztési céllal vesszük sorra a legfontosabb brand, sales, marketing és PR kérdéseket.

Gyakorlati tanácsokkal, jól használható módszerekkel és eszközökkel leszel gazdagabb, miközben örömmel megosztom majd veled a számodra leghasznosabb saját tapasztalataimat az elmúlt 15 évből.

Hiszen ennek a brainstormingnak a mottója Maria Montessori gondolata: „Segíts, hogy magam csinálhassam!”

 


Ki segít neked, hogy Te és a vállalkozásod új lendületet kapjon?

Tollár Mónika vagyok és több mint 15 éve élek, dolgozom, létezem az online marketing világában.

Kulturális és művészeti, valamint kreatív online marketing területen szerzett tapasztalataimat szeretem új feladatok megoldásában kamatoztatni.

A JPTE Bölcsészettudományi Karán főiskolai diplomával, a Színház- és Filmművészeti Egyetemen pedig egyetemi diplomával zártam tanulmányaimat. Elvégeztem továbbá Damjanovich Nebojsánál a felsőfokú eMarketing Manager képzést, valamint az Inbound Marketing Academy képzését.

„…Nem vagyok olyan ember, aki egyszer kitalálta magának, hogy színházrendező lesz és ha az nem jön össze, akkor inkább nem csinál semmit: sértődötten ül otthon, mert nem érkeznek kétségbeesett hangú felkérések naponta.
 Azt gondolom, hogy elsősorban nem dramaturg vagy rendező vagy menedzser, hanem ember vagyok, akit a megfelelő kreatív feladatok megtalálnak.”

Széleskörű ismereteket és szakmai gyakorlatot szereztem produkciós vezetőként művészeti projektek (produkciók, rendezvénysorozatok, stb.) létrehozásban, menedzselésében a megtervezéstől, megszervezéstől a komplett lebonyolításon át a lezárásig, valamint a szakmai partnerkapcsolatok létrehozásában.

Többéves szakmai gyakorlattal és tapasztalattal rendelkezem továbbá a kreatív online marketing, az online kampánytervezés és kivitelezés, a website és webshop marketing, illetve az online kommunikáció és partnerkeresés területén.

„…Vállalkozó kedvű, nyitott és bátor embernek vallom magam. Folyamatosan alkotó, mindig valami újat kitaláló, aktív nőnek. Magas élmény-szükségletű, a monotóniát nehezen tűrő, a világban még annyi mindenre kíváncsi, örök gyereknek.        

Sok minden érdekel a világban, a világból. Hiszek a kreativitásban, a kooperációban, a közösségekben és a kapcsolatokban. Tisztelem magamban és másban az alkotót és a művészt, a gyermeki és a női személyiségrészt egyaránt. Szeretek mindig új és újabb feladatokra vállalkozni és érdekelnek mások gondolatai.”

Eddigi munkáim során a művészeti alkotó- (kreatív) és adminisztratív (menedzselési) tevékenységet mindig párhuzamosan végeztem.

Dolgoztam – többek között – a DrogerieMarktnál, a Teszvesz/Vateránál és a Pozsonyi Pagonynál, valamint a Randivonalnál, a LUSH-nál és a Bookline-nál.

Jelenleg kreatív online marketing menedzserként és tanácsadóként, illetve kulturális produkciós vezetőként dolgozom. Két szakon (online marketing manager és kulturális manager) tanítok, illetve szakdolgozati konzulens vagyok az EDUTUS Főiskolán.

A Vizsla Túra alapítója és vezetője vagyok.

Vélemény, hozzászólás?