Támogatott tartalom

Nagyon régóta szedek vitaminokat. 18 éve biztosan. Akkor halt meg apukám. Rákban, otthon, miközben a kezét fogtuk. Végig néztük közelről, ahogyan elfogy, ahogyan felemésztette ez a betegség. Persze már halála előtt segítő szándékkal kerestem, kutattam, mit tehetünk, hogy visszafordítsuk ezt a folyamatot, milyen alternatív terápiák, egyéb kezelési módok léteznek. Érintette kutatásom pl. a táplálkozást (gyomorrákja volt), de a szellemi utak keresését is.

A halála után a prevenció, a megelőzés került a gondolataim középpontjába. Rádöbbentem, hogy veszélyeztett vagyok.

Egyik este, amikor munkából későn értem haza lehuppantam a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t. Épp a Záróra c. műsor kezdődött, aztán úgy alakult, hogy a végéig ott is ragadtam. Csizmadia G. Imre magyar kémikus professzor volt Alinda vendége, és elragadott az általam addig nem ismert tudós személyisége, az egész beszélgetés! Soha nem felejtem el azt az interjút.  Számomra megoldást adott, nagyon egyszerűen, világosan elmagyarázta ugyanis, hogy hogyan lehet egészségesen élni, miért alakul ki a rák, és mit tehetünk azért, hogy ne alakuljon ki.

C-vitamin, E-vitamin és szelén – ezeket kell szednem. Említést tesz még az Omega 3-ról is. Az a mondata, hogy a megelőzés olcsóbb, mint a gyógyítás – beleégett a memóriámba.

Azóta ezeket a vitaminokat szedem, és figyelek az okos emberekre továbbra is. Szerencsémre találkoztam még jó párral! Emlékszem, amikor Kőrösi Tamás doktorúr Győrben a 6. lombik kezdetén ajánlotta az Inofolicot, el is magyarázta, hogy mire jó! Alapvetően szintén egy vitaminról, az inozitolról van szó (ez egy B-vitamin) és a sejtek kommunikációjában játszik szerepet! Nagyon tetszett! Persze utána is néztem, hogy pontosan mi ez, mire jó, hol található meg a szervezetünkben, mert biológia órán erről sem tanultunk. (Nyilván, de akkor is kár.) A sejt alapvető alkotóeleme, másodlagos hírvivő szerepe van, és befolyásolja pl. az inzulinhatást, a sejtek felépítését, az idegsejtek ingerületvezetését, a zsírlebontást (ez is különösen tetszett), és a gének kifejeződését is. Hosszú tanulás volt, de örülök, hogy már ezt is tudom a testemről.

A 7. lombik előtt egy kedves-idegen sortársam a DHEA-t javasolta. Fogalmam sem volt mi az. Ez a dehydroepiandrosterone rövidítése. Újra tanulni, kutatni kezdtem, de közben azt kérdeztem, miért nem tudok ezekről? Miért nem időben? És igazából dühös voltam az információhiány miatt.

Ezért is írom ezt a cikket.

Szóval a DHEA többek közt előanyaga a férfi és a női nemihormonoknak, pl. a tesztoszteronnak és az ösztrogénnek is, és a szervezetben keringő nemi hormonok 30-50%-a DHEA-ból származik. Változó a szintje bizonyos korosztályoknál, de 30 éves kortól gyorsan apadni kezd. Nagyon érdekes valami ez, mert ma úgy tartják számon, mint a stresszhormonok hatását ellensúlyozó, ellenszabályozó hormont. Márpedig a lombik alatt van bőven stressz. Szóval szedni kezdtem, Attival együtt.

Az évek alatt az én egészségtudatossságom felülmúlt mindent. Tudom, hogy ugyanebben a cipőben sok nő ugyanígy keres, kutat. Mi az, ami segíthet? Közben megy az idő, fogy az energia, és a pénzünk is, mert semmit sem adnak ingyen… A méhpempőt aranyárban mérik, a női vitaminok közül nehéz választani, a reklámok, a marketingfogások, az ajánlások özönében én is elvesztem. Mindenki abban bízik, ami neki segített, és azt fogja ajánlani, de így is van kb. száz termék. És közben én a szerencsések közé tartozom, megvehettem mindent, kipróbálhattam mindent. Spóroltam, számoltam, szedtem, csepegtettem, ittam.

Persze ott volt a férjem is! Szerencsére nála komoly gondot nem találtak, de azt tudtuk, hogy az idő előrehaladtával az ő eredményei is romolhatnak. Egyszerűbb volt a férfi oldali keresésem, hiszen egyetlen “csodaszer” létezik, amiről egyértelműen, és kutatások mutatták ki a pozitív hatást. És ez a szelén. Napi 100 mikrogramm szelén 3 hónapon át történő szedésével javul az ondósejtek vándorlási képessége. Bár a szelént én régóta (2009 óta, a Záróra  c. műsor adása óta) szedem, Atti a lombik eljárások alatt kezdte, ő ragaszkodott azonban az organikushoz!

Mennyit nevettem rajta, vele, amikor reggeli előtt adagoltuk ki a tablettákat. Ráadásul előtte éhgyomorra 1 evőkanál tökmagolajat, aztán aloét ittunk, utána pedig jöhettek a vitaminok. Neki csak Selenorg és DHEA, nekem jóval több!

A filmben Fülöp doktor úr ajánlását is megismerhettétek, (Az utolsó lombik 1. rész) de elárulom, ő igazán meglepődött, mennyire tudatosak vagyunk, hogy mindent ismertünk, amit felírt. Még a melatonint is, hiszen én igazán mélyen csak azzal tudok aludni. (A szedésének nálam semmi köze nem volt a lombik eljáráshoz, évek óta tudom, hogy a melatonin szintem alacsonyabb, és a mélyebb alvásra jóval korábban ajánlotta egy másik orvos. Bevált.)

Hogy mit szedjetek? Mit tudok nektek én ajánlani? Csak azokat tudom nyugodt szívvel, amiket nálam jóval okosabb emberek javasolnak. És még akkor is utána nézek, hogy igaz-e, jó-e, van e kutatás mögötte! Ne nevessetek!

És felhívom a figyelmeteket arra, hogy minden ember más! Az én testemnek, szervezetemnek és kórelőzményeimnek javasolták ezt az orvosok, tudatában pl. annak, hogy semmire sem vagyok allergiás. Látjátok mennyire tudatos vagyok, és még emellett is kikértem legalább egy orvos véleményét! Ez nagyon fontos!

Közben, ahogy ezeket a sorokat olvastátok, sokakban felmerülhetett, hogy miért isszuk a tökmagolajat?!

 

Íme a tökmagolaj áldásos, egészségre gyakorolt hatásai! Összeszedtem! Na ezért!

  1. Tele van értékes vitaminokkal, mint például A-, B1-, B2-, B3-, B6-, C-, D- és E-vitamin.
  2. Gazdag ásványi anyagokban és nyomelemekben is. Van benne kálium, kalcium, magnézium, foszfor, vas, cink, nátrium, mangán, réz és szelén.
  3. Gyógyír lehet húgyhólyagproblémákra.
  4. Enyhíti a felfázással járó kellemetlen tüneteket.
  5. Enyhíti a vizelési problémákat, fertőtleníti a húgyutakat.
  6. Csökkenti a gyulladásokat.
  7. Serkenti és erősíti az immunrendszert.
  8. Antioxidáns-tartalma miatt védelmet nyújt a sejtek, szövetek számára.
  9. Segít megelőzni a prosztataproblémákat.
  10. A prosztatamegnagyobbodás okozta kellemetlen panaszokra is gyógyír lehet.
  11. Szerepet játszhat a prosztatadaganat kialakulásának megelőzésében.
  12. Fokozza a libidót.
  13. Segíthet megakadályozni a terhesség korai szakaszában kialakuló spontán vetélést.
  14. Csökkenti a megemelkedett koleszterinszintet, így csökkenti a szívinfarktus kialakulásának esélyét.
  15. Rugalmassá teszi az érfalat.
  16. Erősíti a szívet.
  17. Tisztítja a vért.
  18. Jót tesz az agyi keringésnek.
  19. Rendszeres fogyasztása elősegíti, hogy elkerüljük a memóriazavarokat és az emlékezetkiesést.
  20. Rendszeres fogyasztásával a keringési rendszer egészségét biztosítja.
  21. Lassítja az érelmeszesedés folyamatát.
  22. Méregtelenítő hatásokkal rendelkezik.
  23. Segíthet a sav-lúg egyensúly helyreállításában.
  24. Orvosolni képes egyes emésztőrendszeri betegségeket, úgy, mint reflux, puffadás, hasi görcs, émelygés.
  25. Lassítja az öregedési folyamatokat.
  26. Megtámogatja a máj munkáját.
  27. Hatásos lehet depresszió ellen.
  28. Erősíti az idegrendszert.
  29. Növeli a fizikai és szellemi teljesítőképességet.
  30. Segítséget nyújt a betegség utáni lábadozásban, gyorsabb felépülést biztosít. Ez a benne lévő antioxidánsoknak köszönhető.
  31. A tökmagolaj gazdag E-vitaminban és cinkben, így egészségessé teszi a bőrt és vitalizálja a hajat.
  32. Hatékonyan gyógyítja a sérült és gyulladt bőrfelületet.
  33. A tökmagolaj erősíti és feszesíti a kötőszövetet.
  34. Fogyókúrázóknak is javasolt a fogyasztása, mivel segítséget nyújt a zsírszövetek lebontásában.
  35. Érdemes vele naponta legalább egy alkalommal öblögetni, mivel eltávolítja a szájban lévő baktériumokat, illetve a nyelven kialakuló lepedéket.

Egészséges ember vagyok, és egészséges is szeretnék maradni, miközben azt is tudom, hogy a testünk jelzései, legyenek azok rosszak és fájók, összességében nagyon jók! Megvédenek valami rosszabbtól, azt üzenik, valami nem oké, figyelj magadra! De erről majd egy másik cikkben írok.

Vélemény, hozzászólás?