Barion Pixel Skip to content

Forradalmi újítást hoztak Nóráék a hirdetési piacra – Egy kávézás ideje alatt indíthatunk online kampányt

Hirdetni elérhető áron? Ezt vállalja a március végén elindult DisplayNOW félautomatizált hirdetésközvetítő felület, hiszen annak a – főként kkv – hirdetői körnek szól, amelyre a kiadóknak általában nem lenne kapacitásuk. Végre a kis cégek is tudnak menő weboldalakon hirdetni. Erről a win-win helyzetről, az indulásról és más izgalmas témákról Csasztvan Nóra vezérigazgatót kérdeztük.

Mit is jelent az, hogy félautomatizált hirdetésközvetítő platform? Ebben az esetben nem mást, mint egy webáruházat, ami azonnal indítható online reklámkampányokat kínál. A bonyolult médiaajánlatokat, adminisztrációs folyamatokat és hosszas egyeztetéseket magunk mögött hagyhatjuk, hiszen ez egy egyszerűen és gyorsan használható felület, ami megkönnyíti mind a médiapartnerek, mind pedig a hirdetni vágyók mindennapjait. Az ötlet a két fél (médiaplatform és hirdető) közvetlen, automatikus összekötésén alapszik.

Gyermekkorában is megmutatkozott értékesítői vénája

– A piacon lévő, hasonló cégektől mi abban térünk el, hogy egy teljesen más hirdetői kört céloztunk meg. Mi abban vagyunk jók, hogy a kis- és középvállalkozások számára is elérhető költségű kampányokat kínálunk, hiszen alacsony belépési küszöbbel, már 50 ezer forinttól is indítható kampány – mesélte Csasztvan Nóra, a DisplayNOW vezérigazgatója, akit arról is kérdeztünk, melyek voltak karrierjének korábbi állomásai.

– A Szent István Egyetem Kereskedelmi és Vállalkozási Akadémiáján, marketingszakon végeztem. Az első munkahelyem az akkor induló InfoRádió volt, 3 évet töltöttem az értékesítési csapatban. Ezt követően a televíziós piacon, a TV2-nél is ki tudtam próbálni magamat. Először az értékesítési osztályon, majd a szponzorációs csapatban dolgoztam. 5 év után váltottam, s a Sanomához (a mai Central Médiacsoporthoz) kerültem. Ott kezdtem el először online hirdetésekkel foglalkozni. 2 év elteltével kaptam egy lehetőséget az akkori Index.hu Zrt.-nél, ahol először értékesítőként, majd értékesítési csoportvezetőként dolgoztam.

Fotó: Bulla Bea.

– Az ott töltött 7 év alatt rengeteget tanultam, és a szakma kiemelkedő alakjaival dolgoztam együtt. Ott ismertem meg a mostani alapítótársaimat – Ziegler Gábort és Starcz Ákost –, akikkel a DisplayNOW-t csináljuk. Amikor megkerestek ezzel az ötlettel, bár nem a médiában, de értékesítési és kereskedelmi területen vezettem csapatokat – osztotta meg velünk Csasztvan Nóra, aki kereskedő családban nőtt fel, s akinek már gyermekkorában is megmutatkozott az értékesítői vénája. – Emlékszem, hogy már 5-6 éves koromban még színesebbekre, még értékesebbekre cseréltem az akváriumomban születő kis halakat – mondta mosolyogva.

Részletes szűrés és bannervarázsló segít a kampányindításban

– Nagyon tetszett az alapítótársaim javaslata, hiszen amivel előrukkoltak, az a magyar online piacon újdonságot jelent. Társalapítóként és cégvezetőként csatlakoztam a csapatukhoz. A munkahelyváltásom elég gyorsan történt, próbáltam az új feladatokra koncentrálni – hangsúlyozta a vezérigazgató, aki a szolgáltatás fontos tulajdonságaként emelte ki azt, hogy a felület segítségével bárki elindíthatja vagy összeállíthatja saját online kampányát.

Az oldalon tematika és kiadvány alapján is rászűrhetünk a lehetőségekre, sőt lokációs preferenciákat is be lehet állítani (kiket szeretnénk elérni?). Hirdetésizóna-szintű célzás is lehetséges a kiadók felületein, ami azt jelenti, hogy a hirdetőpartner, ha beleszeret egy reklámhelybe, vagy egyszerűen tudja, hogy hol, melyik felületen szeretne megjelenni, a DisplayNOW webáruházában nagyon egyszerűen berakhatja a kosarába.

Feltölthetünk akár kész bannert is, vagy ha ilyenünk nincs, akkor egy egyszerű bannervarázslóval ingyenesen elkészíthetjük saját kreatívunkat, így a kampány pár perc alatt indításra kész. Ahogy ők szokták mondani: egy kávézás ideje alatt végzünk.

A bannerek ellenőrzésének két lépcsőfoka

– Minden esetben technikai paraméterek mentén, automatizálva ellenőrizzük a feltöltött kreatívokat, és eleve úgy adjuk át a kész, megrendelt, kifizetett, teljeskörűen adminisztrált megrendelést, hogy a kiadó is látja a hirdetés anyagát. Tartalmi vonatkozásban pedig a kiadópartner ellenőrzi a rendszerbe feltöltött hirdetést. Ha bármi felüti a fejét az ellenőrzés során, akkor egyetlen gomb megnyomásával, a rendszeren belül vissza tudja küldeni a hirdetőig. Ha szeretne, egy rövid üzenetet is írhat mellé.

Fotó: Bulla Bea.

– Amikor rendben van a banner, a kiadó feltölti a saját reklámkiszolgáló rendszerébe, és kiszolgálja a kampányt a megrendelt paraméterek szerint, pont úgy, ahogy egy hagyományos értékesítési folyamat végén tenné – részletezte a folyamatot Csasztvan Nóra, aki azt is elárulta, hogy külföldi terjeszkedésben is gondolkodnak, ám ez egyelőre a jövő zenéje, most 100 százalékban a magyarországi mérföldköveket célozzák meg.

Ne féljenek beletenni az extra energiát!

Mit tanácsol a vezérigazgató azoknak, akik szintén vállalkozásindításon törik a fejüket? – Ha szereted az ötletet és magát a terméket is, akkor minden olyan befektetett idő – akár este, hajnalban vagy hétvégén –, amit ezzel töltesz, az nem a hagyományos értelemben vett terhet jelenti. Nem titok, hogy én ezzel kelek és ezzel fekszem. Sok munkám van benne, de nagyon jó látni, hogy a rengeteg gondolkodás és a befektetett energia megtérül.

– Feltétlen nyitottnak kell lenni a piacra, az új trendekre, megoldásokra, és jó, ha figyeljük, mik történnek a világban, mit cselekednek a globális szereplők, hogyan kezelik a hasonló kérdéseket. Mi is egy új üzletágat építünk, és időt kell adni annak, hogy beigazolódjon az ötletünk. A nyitottság mellett még azt tanácsolnám, hogy egy jó gondolat mentén ne féljenek beletenni az extra energiát, mert ha hisznek benne, és azt látják, hogy a világnak, illetve a világ valamely szegmensének erre szüksége van, akkor sikerülni fog.

Nyitókép: Bulla Bea. 

Tetszett a cikk?

Megosztás:

Ajánlott cikkek:

2024 © NŐI VÁLTÓ - Minden jog fenntartva | Weboldal: Kardos Gergely