Barion Pixel Skip to content

Influenszerek segítenek állást keresni a fiataloknak

A koronavírus megjelenése alapjaiban változtatta meg az életünket és azt, hogyan és honnan dolgozunk. Az átállás pedig nem mindenkinek megy egyszerűen, ezért a Zyntern.com pályakezdő állásportál a multicégek HR-esei (Prezi, Decathlon, Heineken) bevonásával és az ismert influenszer és youtuber páros, Pamkutya közreműködésével elindított egy kezdeményezést Karrier Kommandó néven, és hasznos karrier- és motivációs tippekkel látja el a pályakezdőket.

 A Zyntern.com állásportál kampányában influenszerek és nagyvállalatok együtt segítenek a pályakezdő fiataloknak átállni az online munkakeresésre és munkára. A kezdeményezéssel az Állásportál a pályakezdőkön akar segíteni, mert tavaszi kutatásából kiderült, hogy a COVID–19 első hullámában a fiatalok 27%-a veszítette el munkáját, és több mint 50%-a gondolja úgy, hogy nehezebb lesz munkát találnia a jövőben. A 3 hónapos kampány alatt szó lesz pályaválasztásról, az online interjúzásról, és arról is, hogy a koronavírus miatt megváltozott hibrid, online és irodai jelenlét alatt hogyan érdemes beilleszkedni, és hogyan, mire figyeljünk a legjobb munkahelyi bemutatkozás érdekében. A tippek pedig Instagramon érkeznek rövid videókban Pamkutyáéktól.

A tippeket multinacionális vállalatok (többek között a Decathlon, a Prezi, a Heineken és a Tata Consultancy Services) elismert HR-szakemberei fogalmazták meg az elmúlt hónapok tapasztalataik alapján.

Annak érdekében pedig, hogy a tippek minél érthetőbben és egyszerűbben jussanak el a fiatalokhoz, az egyik legismertebb hazai influenszerpáros, Pamkutyáék tolmácsolják azokat rövid videókkal az Instagramon.

A 3 hónapos kampány alatt szó lesz pályaválasztásról, interjúzásról és munkahelyi beilleszkedésről is. A kampány éppen csak elindult az első pályaválasztás témával, máris több ezer fiatal látta már a tippeket.

– A kezdeményezés egyedülálló és formabontó több szempontból is. Egyrészt a témája miatt. Az első olyan átfogó hazai kampány, ami választ ad a koronavírus miatt megváltozott és online térbe került munkavállalói kihívásokra. Másrészt pedig először fognak össze influenszerek és népszerű nagyvállalatok olyan közös cél érdekében, ami a fiatalok munkaerőpiaci lehetőségeit akarja segíteni – mondta Megyeri Mirtill, a Zyntern társalapítója és kommunikációs vezetője.

A Zyntern.com állásportál mindig is a leginnovatívabb módszerekkel próbált hidat építeni a munkakereső fiatalok és munkaadók között. Ezért elsőként kereste a válaszokat az elmúlt hónapok kihívásaira, hogy segítse a fiatal pályakezdőket a bizonytalanságban. Az állásportál munkáját számos díjjal és elismeréssel jutalmazták korábban, formabontó toborzási megoldásai (például HR rapid randi) mellett pedig egyedi felhasználóélménye miatt is emlegetik az álláskeresés tinderének.

– Nehéz helyzetbe került a munkaerőpiac, azonban a pályakezdőkre a megváltozott munkahelyi körülmények miatt még több kihívás nehezedik, ezért is szerettünk volna ezen segíteni és több pályakezdőt segíteni a sikeres indulásához  egészítette ki Megyeri Mirtill.

Nyitó fotó: Freepik. 

Tetszett a cikk?

Megosztás:

Ajánlott cikkek:

2024 © NŐI VÁLTÓ - Minden jog fenntartva | Weboldal: Kardos Gergely