Csöppet sem szokványos kihívással jelentkezett Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezetője, amikor meghirdette az „Év céges lépcsőfordulója” versenyt. Az ötlet az Év Irodája verseny kapcsán jött. A vállalatvezető szerint is fontos a környezet, de a lényeg mégis az, hogy egy teret a benne dolgozók közössége tesz igazán élhetővé.
Nem nevezett az Év Irodája versenyre az Eisberg Hungary Kft. Ezt egy különleges felhívással egybekötve osztotta meg a közösségi oldalán a vállalat vezetője, amit azóta több, mint 30 ezren olvastak. A bejegyzéshez az Eisberg dolgozóinak csoportképét mellékelte, ami az irodaház lépcsőfordulójában készült. A kihívásban ez állt:
“Az Év irodája versenyen gyönyörű irodák képeit osztják meg a jelentkező cégek. Nem kell hozzá túl éles szem és kifinomult esztétikai érzék, hogy felismerjem: a versenykiírás szerint az Eisberg irodával esélyünk sincs. Szépek vagyunk, de hát vannak más szintek…
Kreativitásban viszont nálunk sosincs hiány, és hát a piaci verseny arról is szól, hogy tudni kell versenyszámot és hozzá megfelelő versenyzőket választani:
1. Zöldségversenyen a salátákkal nem súly, hanem esztétika kategóriában indulunk.
2. A „Zöld legszebb árnyalatai” versenyben nem indítunk sárgarépát, -habár az is zöldség.
Innoválunk: „out of the box” kilépünk a keretekből, elhagyjuk a kitaposott ösvényt, és új kategóriát teremtünk: ezennel elindítom az ÉV CÉGES LÉPCSŐFORDULÓJA versenyt!” – írta közösségi média oldalára Gazsi Zoltán.
Hamarosan özönleni kezdtek a kreatív fotók a legkülönbözőbb munkahelyekről és csapatokról, lépcsővel vagy lépcső nélkül.
„Függetlenül az eredménytől, mi már biztosan nyertünk azzal, hogy ennek a játékos kihívásnak köszönhetően kicsit félretéve a munkát még jobban összekovácsolódtunk, és emlékezetes pillanatokat élhettünk át együtt” – állt az egyik kép kísérőszövegeként.
Minden jelentkező nyert, az Eisberg ügyvezetője valamennyi fotó számára önálló kategórát hozott létre, és LinkedIn-oldalán jelentette be a kategória győzteseket, így:
A Lollipop vízimentő brigádja „A legdizájnosabb lépcsőforduló” kategória díját kapta.
A HR –RENT csapata a „ Heringek a lépcsőfordulóban” díjat kapta.
Bánki Tamásé az “ Én a lépcsőfordulómban, kackiás bajusszal” díj.
A Boreális consulting csapata „A lépcsőfordulóról enni is lehet” díjat érdemelte ki.
A Com-Forth kapta a „Láthatatlan mókusos lépcsőforduló” díjat.
A Business Coach Kft.-é a „Boldog jövő-menő lépcső” díj.
A Trenkwalder stábja „Az év virtuális lapos lépcsője” kategória díját nyerte el.
A Philip Morris „Az év vidám lépcsős vészkijárata” cím birtokosa.
A Flavorchem Corporation egyéni csoportképe „Az év összekovácsoló lépcsője” díjat érdemelte ki.
A Flow-é az „Év családbarát lépcsője” kategória díja!
Az Embassy of Switzerland in Hungary– azaz Svájc magyarországi nagykövetségének stábja vitte el a „Kis ország, nagy ablak, nagykövet” díjat.
A Budai Perinatális Központ „A legháborítatlanabb megduplázódás lépcsőfordulója” díj tulajdonosa.
A Hiflylabs a „Legegészségesebb lépcsőforduló” kategória díját, és egyben a fődíjat is elvitte.
“Fröhlich Georgina olyan különleges lépcsőfordulót küldött, mely nagyon sok ember életében hoz fordulót. Sötét és szűk, de mégis világosságot tud hozni azzal, hogy időben észrevesz valamit. A Kékgolyó utcai Országos Onkológiai intézetében levő MR-készülékben nevető két vidám hölgy maga az ÉLET. Övék az „AZ ÉLET LÉPCSŐJE” különdíj. Igazi, eMbeRközelI. Nekik is készítek valami finomat majd.” – olvasható a posztban.
Kategóriától függetlenül minden jelentkező csapat nyert, méghozzá egy ingyen egészségnapot, amelyen az Eisberg salátáit kóstolhatják majd. A vitamindús, saláta-alapú turmixokkal, a Green és a Red drinkkel pedig akár koccinthatnak is!
Fotó: Eisberg
Hasonló tartalmakat ITT olvashatsz. Ha tetszett a cikkünk, oszd meg másokkal, és kövess bennünket a Facebook-, valamint Instagram-oldalunkon is.