Sokan mondják, hogy ahol több nő gyűlik össze egyszerre, abból sok jó nem sülhet ki – hogy teret nyer a pletyka, elindul a féltékenység, az egymáshoz való összehasonlítgatás, „a szomszéd fűje mindig zöldebb” effektus. Nos, itt, a Női Váltó Vállalkozói Klubban ennek nyoma sem volt. Pedig nem voltunk ám kevesen! Amit megtapasztaltunk, az egy céltudatos, nyitott, őszintén érdeklődő közösség: egy valóságos „megtartó közeg”, amelybe könnyedén engedte bele magát mindenki.
Bodrogi Brigitta írása
A zsigerből jövő női kapcsolódások pótolhatatlanok
A házigazdának, Békéssy Olginak már a nyitóbeszéde is instant libabőrt keltett: a gondolat, hogy szinte soha nem volt még ilyen fontos, hogy személyesen is tudjunk egymással kapcsolódni, illetve hogy nem kötelező az édesanyáknak feladni az álmaikat, azonnal kirántott minket a kellemes, kávészürcsölgető reggeli delíriumból.
Ezt az erőteljes felismerést fokozta tovább a Zhoja márka alapítóinak, Dalkó Beátának és Nagy Erikának az inspiráló beszélgetése: ezek az ambiciózus, erős nők arról meséltek, hogyan kezdték el életük talán legnehezebb stádiumában, „egymásba kapaszkodva” építeni ezt a kifinomult ruhamárkát; ahogy azt is megosztották velünk, mi lehet töretlen népszerűségük oka.
„Az a sikerünk titka, hogy nem ruhákat árulunk – olyan boltból ugyanis nagyon sok van. Nálunk a lelküket építik a nők; amikor az üzletünkben valaki levetkőzik, nemcsak a ruháit, a terheit is lerakja” – fogalmazott Bea.
A Zhoja egyik, mondhatni talán legszignifikánsabb mozgatórugója – a Női Váltó Vállalkozói Klubhoz hasonlóan – a nők közti őszinte kapcsolódás.
„Egyre erősebb bennem a női intuíció: egyszerűen érzem, ha jó valakinek a közelében lenni. Ezt pedig csak személyesen lehet megélni” – magyarázta azt az érzést Erika, ami a márkájuk missziója mellett gyakorlatilag az egész rendezvényt átszőtte.
Élettörténet-cserék a Női Váltó Vállalkozói Klub kerekasztal-beszélgetésein
Szinte még el sem kezdtük a közös beszélgetéseket az erre kijelölt csoportos kerekasztaloknál, máris azt éreztük: ismerni akarjuk egymást.
Szó szót követett, beszámoltunk egymásnak élettörténetünkről, karrierváltásunkról, vállalkozásunkról, álmainkról – és egyre többször csaptunk levegőbe: „ez az, pont ilyet keresek, mint te vagy!”
Hallgattuk egymás történeteit, és egyre mélyebb lett bennünk a felismerés: ugyan sokfélék vagyunk, mégis rengeteg bennünk a közös pont. A tudásbővítést Csatlós Csilla business coach hozta ez alkalommal, aki egy külön asztalnál üzleti tervezésről beszélt ebben a változó gazdasági környezetben.
„Jó társaságban repül az idő” – mondják; az első Női Váltó Vállalkozói Klubban pedig valósággal rakétára pattant. Bizton állíthatom, hogy a kapcsolati hálónkat a lehető legjobb irányba szőttük tovább, a zárásképp következő, személyes hangulatú Zhoja divatbemutató pedig már tényleg csak hab volt a tortán.
Zhoja ruhák minden testtalkattípusra
Valljuk be: odavagyunk a szép holmikért. Márpedig a Zhoja ruhák megtestesítik a „szép” fogalmát: amellett, hogy a saját szemünkkel győződhettünk meg róla, hogy ezek a ruhaköltemények mindenkit – a szó legnemesebb értelmében – öltöztetnek, abba is betekintést nyerhettünk, hogyan szabják személyre őket.
A résztvevők között vállalkozói mentorálást, Zhoja ruhát, az ország legmodernebb mammográfia vizsgálati csomagját, lakberendezési vagy lakás értékesítés előtti konzultációt, Facebook hirdetési auditot, Női Váltó cikket és egy jól-léti kezelést sorsolunk ki.
Végül Békéssy Olgi, a vállalkozói klub és a Női Váltó alapítója elmondta, hogy itt a magazinban létrehoztak egy külön rovatot a vállalkozónőknek arra, hogy megmutathassák magukat. A főmenüben a közösség rovatra kattintva Ti is bemutatkozhattok, és az eseményen részt vevők is könnyebben találhatnak egymásra.
Ezek után pedig már csak egyetlen dolog maradt hátra: hogy elbúcsúzzunk frissen szerzett „bajtársainktól”, és bevéssük a jegyzetfüzetünkbe azt az emlékeztetőt magunknak, hogy itt a helyünk február 23-án, a soron következői Női Váltó Vállalkozói Klubon is, ahol két, a saját vállalkozásában sikeres nő fogott össze, hogy egy új terméket hozzanak létre. Podpácz Dorottya, a többszörösen díjnyertes reggeliző, a Csillaghegyi Megálló, Halmai Judit pedig a Fűszerbár tulajdonosa. Kettejük találkozásából született meg a My Spicy Cup, a fűszeres kávé ötlete. A helyszín újra támogatónknak, Patakfalvi Rékának köszönhetően a Continental Citygolf Club.
Kiemelt kép, fotók: Bulla Bea
Hasonló tartalmakat ITT olvashatsz. Ha tetszett a cikkünk, oszd meg másokkal, és kövess bennünket a Facebook-, valamint Instagram-oldalunkon is.